lauantai 23. heinäkuuta 2011

P*skarteluhaaste #100 - Omannäköinen kortti

Hirmuisesti onnitteluja Paskikselle noin huimista tasalukemista
ja erityisesti Kiitos teille ihanista haasteista.
Leikkelin eilen noin sata kappaletta kakkupapereita tapeteista,
kun ei ollu muka muutakaan tekemistä ;o).
Illalla ukkosen pauhatessa kasasin tämän kortin,
josta tuli melko paljon "minun näköiseni".
Ihailen runsaita kortteja,
mutta itse en saa niistä koskaan hyvännäköisiä.
Joten tällaiset kortit lienee mun ominta tyyliä.
Kuva vähän pimeä,
otettu eilen illalla ukkosen jälkeen ilman valoja...


Mun korteissa on lähes aina perhonen/perhosia ja timantteja.
Tykkään käyttää kierrätysjuttuja tm. ei niin tavallisia matskuja,
kuten tapettikakkupaperi tässä.
Leimasinkuvien värittäminen on tuntunut jälleen tänä kesänä melko työläältä,
joten ei mitään leimakuvaa.
Olen huomannut,
että tällaiset kortit on niitä,
joille ottajia on,
joten miksi "mennä merta edemmäs kalaan"?

5 kommenttia:

Mervi kirjoitti...

Upea kortti ja olet oikeassa,
yleisö pitää näistä, kiva kun käytät tapetteja, pitää kokeilla miten mun tapetit taipuisi omilla stansseilla;-))m

Anonyymi kirjoitti...

Herkkä ja todella kaunis!

Pia kirjoitti...

waw so wonderful card and sweet litle butterfly
hugs Pia

Maarit kirjoitti...

Hieno kortti.

Lumituulia kirjoitti...

Kaunis, tasapainoinen kortti, jossa kiva sommittelu. Ihania yksityiskohtia!